مطالب مرتبط:
رسانه ها عامل اصلی پیاده سازی گفتمان انقلاب اسلامی هستند
استقامت و ایستادگی جبهه مقاومت دستاورد دوران دفاع مقدس است/ ایران اسلامی تکیه گاه جبهه مقاومت
تصاویر/ تجدید پیمان خبرنگاران و اهالی رسانه قم با شهدا انقلاب اسلامی
کارگاه های تخصصی ارتقای اساتید درس وصایا و اندیشه های امامین انقلاب اسلامی
رسالت اصلی اصحاب رسانه، تبلیغ باورهای انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 22:202024-08-08سياسي

جبهه مقاومت برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی است


سعید جلیلی در مراسم شهدای قدس با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در شکل گیری جبهه مقاومت، گفت: با وجود همه فشارها، جنگ ها و دسیسه ها، ایستادگی جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم ، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت شهدای قدس در مسجد امیر المؤمنین علیه السلام با اشاره تحولاتی که منجر به شکل گیری گفتمان مقاومت شد، گفت: گفتمان مقاومت برآمده از حرکت انقلاب اسلامی است که پیروزی های مختلف در سوریه، لبنان، فلسطین و یمن را رقم زده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به روند تحولات غزه اشاره کرد و ادامه داد: طوفان الاقصی تمام معادلات و محاسبات دشمن و کشور های وابسته را به هم زد و هیمنه و حیثیت رژیم صهیونیستی را از بین برد و دنیا شاهد است که مقاومت با وجود تمام مشکلات و دستاورد های بزرگی به دست آورده است.

وی گفت: دشمن صهیونیستی در 10 ماه گذشته شکست راهبردی خورده است و حتی موفق به محقق کردن یکی از اهداف اعلامی خود نشده است و این دستاورد قدرت مقاومت است و این اراده شکل گرفته در ملت ها از مردم ایران است که به دیگر کشورها هم صادر شده است.

جلیلی تاکید کرد: دشمن تصور می کند با ترور رهبران مقاومت می تواند حیثیت از دست رفته را احیا کند ولی آقای یحیی سنوار ادامه دهنده راه شهید هنیه اس


برچسب ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام - انقلاب اسلامی - مقاومت - جبهه مقاومت - مجمع تشخیص مصلحت - گفتمان مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی است

جبهه مقاومت برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی است