مطالب مرتبط:
تصاویر| جلسه علنی مجلس شورای اسلامی 21 مرداد 1403
تصاویر/ جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز 21 مرداد 1403
تصویب بسته تشویقی رونق ساخت و ساز در اهواز توسط شورای شهر
در صد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس چه گذشت؟ (22 مرداد 1403)
در صدوبیست وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (22 مرداد 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-12فرهنگي

تصویب سند سینما و ضوابط حاکم بر بازار هنرهای تجسمی در آخرین جلسه شورای هنر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تصویب سند سینما و ضوابط حاکم بر بازار هنرهای تجسمی در آخرین جلسه شورای هنر، گفت: به دلیل تبعات شفاف نبودن چارچوب های فرهنگی، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تصویب سند سینما و ضوابط حاکم بر بازار هنرهای تجسمی در آخرین جلسه شورای هنر، گفت: به دلیل تبعات شفاف نبودن چارچوب های فرهنگی، هنری و مشکلات فراوانی که برای اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد شده بود، تدوین اسناد مختلف را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی اسماعیلی در آخرین جلسه شورای هنر که امروز با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: از اعضای شورای هنر تشکر می کنم، این شورا باعث افتخار کل سازه فرهنگ و هنر کشور بود.

وی با بیان اینکه شورای هنر کارنامه روشنی دارد، اظهار کرد: در این جلسات از بحث های انتزاعی به بحث های انضمامی رسیدیم و توانستیم اتفاقات متعددی را در میدان رقم بزنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: این مساله را می توان در عملکرد حدود سه ساله این شورا دید، طی جلساتی که در این مدت برگزار شد تلاش کردیم تا مشکلاتی که در عرصه فرهنگی و هنری وجود داشت را حل کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم ابهام در تکالیف و مسئولیت ها که مشکلات فراوانی ایجاد کرده بود را حل کنیم؛ به عنوان مثال پیش


برچسب ها: شورای هنر - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - هنرهای تجسمی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - شورای
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند سینما و ضوابط حاکم بر بازار هنرهای تجسمی در آخرین جلسه شورای هنر

تصویب سند سینما و ضوابط حاکم بر بازار هنرهای تجسمی در آخرین جلسه شورای هنر