مطالب مرتبط:
هشدار کره جنوبی نسبت به آزمایش هسته ای احتمالی کره شمالی
کره جنوبی: کره شمالی ممکن است نزدیک به انتخابات آمریکا آزمایش هسته ای انجام دهد
طرح های هسته ای آمریکا و کره جنوبی نگران کننده است
والیبال زیر 20 سال آسیا/ صعود ایران با برتری مقابل کره جنوبی به نیمه نهایی
طلا و نقره کره جنوبی در تپانچه بادی زنان/ رکورد المپیک شکسته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 00:252024-07-28بين الملل

هشدار کره جنوبی نسبت به آزمایش هسته ای احتمالی کره شمالی


وزیر دفاع کره جنوبی که برای امضای یک قرارداد امنیتی با ایالات متحده و ژاپن در توکیو به سر می برد، در اظهاراتی گفت: پیونگ یانگ ممکن است برای ارتقای اعتبار و وجهه جهانی خود در نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در پنجم نوامبر (15 آبان) دست به آزمایش هسته ای بزند.

- وزیر دفاع کره جنوبی که برای امضای یک قرارداد امنیتی با ایالات متحده و ژاپن در توکیو به سر می برد، در اظهاراتی گفت: پیونگ یانگ ممکن است برای ارتقای اعتبار و وجهه جهانی خود در نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در پنجم نوامبر (15 آبان) دست به آزمایش هسته ای بزند.

 شین وون سیک وزیر دفاع کره جنوبی با اشاره به تولید کلاهک های جدید از سوی کره شمالی، نسبت به آزمایش هسته ای احتمالی پیونگ یانگ در نزدیکی تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر 2024 (15 آبان ماه 1403) هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از تارنمای بلومبرگ، وزیر دفاع کره جنوبی که برای امضای یک قرارداد امنیتی با ایالات متحده و ژاپن در توکیو به سر می برد، در اظهاراتی گفت: پیونگ یانگ ممکن است برای ارتقای اعتبار و وجهه جهانی خود در نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در پنجم نوامبر (15 آبان) دست به آزمایش هسته ای بزند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - آزمایش هسته ای - برگزاری انتخابات - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری - کره جنوبی - پیونگ یانگ
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کره جنوبی نسبت به آزمایش هسته ای احتمالی کره شمالی

هشدار کره جنوبی نسبت به آزمایش هسته ای احتمالی کره شمالی