مطالب مرتبط:
17 وزیر علوم تاریخ انقلاب اسلامی؛ از ستاره دار کردن دانشجویان تا اولین استیضاح دولت یازدهم
حمایت جامعه وکلا و کارشناسان از وزیر پیشنهادی دادگستری
اولین واکنش پزشکیان به انتقادات درباره فهرست کابینه پیشنهادی
اولین واکنش پزشکیان به انتقادات درباره فهرست کابینه پیشنهادی
وزیر علوم باید فراجناحی عمل کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-12سياسي

اولین درخواست وزیر پیشنهادی علوم از دانشگاهیان و جامعه علمی


وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر علم و فناوری و عقلانیت جمعی به عنوان مهمترین راهبرد خود در حل مشکلات جامعه، - وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر علم و فناوری و عقلانیت جمعی به عنوان مهمترین راهبرد خود در حل مشکلات جامعه، خواستار کمک دانشگاهیان برای توسعه علمی کشور شد.

حسین سیمایی صراف در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: به خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور، پیشکسوتان علم و دانش، استادان، دانش پژوهان، دانشجویان و خدمتگزاران به ساحت علم و پژوهش ادای احترام دارم.

وی در ادامه تصریح کرد: از تمامی خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور و دانشگاهیان در خواست دارم برای توسعه علمی کشور و همیاری با دولت در رفع مشکلات پیش رو کمک کنند.

وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات جامعه و کشور با توسل به علم و فناوری و عقلانیت جمعی قابل حل است و این امر می تواند به عنوان کلیدی ترین راهکار برای رفع چالش های کشور باشد.

سیمایی همچنین علاوه بر توجه به تولیدات علمی در دانشگاه ها، حمایت از ایده های نوآورانه را برای گذر دانشگاه ها به دانشگاه های مساله محور بسیار مهم دانست و افزود: امیدوار است در این دوره بتوان گام های موثری برداشت.


برچسب ها: وزیر پیشنهادی علوم - وزیر پیشنهادی - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - پیشنهادی - دانشگاهیان - نظام آموزش عالی
آخرین اخبار سرویس:

اولین درخواست وزیر پیشنهادی علوم از دانشگاهیان و جامعه علمی

اولین درخواست وزیر پیشنهادی علوم از دانشگاهیان و جامعه علمی