مطالب مرتبط:
اتحاد و انسجام مهمترین عامل خنثی سازی توطئه های اسلام و مسلمانان است
معلمان پاسدار ارزش های اسلامی باشند
محمد اسلامی به عنوان رییس سازمان انرژی اتمی ابقا شد
رییس شورای اسلامی شهرکرد ابقا شد
نگاه دانشگاه آزاد اسلامی برنامه محوری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 07:052024-08-11سياسي

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد


همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید هنیه فرمانده حماس به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین امت اسلامی بود، غافل از اینکه شهادت هنیه عاملی برای اتحاد بین امت اسلامی شد.

- ایسنا/مرکزی همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید هنیه فرمانده حماس به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین امت اسلامی بود، غافل از اینکه شهادت هنیه عاملی برای اتحاد بین امت اسلامی شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه شنبه 20 مردادماه 1403 در مراسم یادواره شهدای جبهه مقاومت و مدافعین حرم که در رواق حضرت معصومه(س) آستان مقدس امامزاده اسحاق علیه السلام ساوه برگزار شد با بیان اینکه شهدا نیازی به سخنرانی و مداحی ندارند، اظهار کرد: فاصله گرفتن از شهدا موجب نزدیک شدن دشمن به اعتقادات و باورهای اسلامی ما خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای عملی کردن توطئه های خود به دنبال فاصله انداختن بین ما و سیره شهداست، افزود: نباید اجازه دهیم سیره و مکتب شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید با ترویج و تبیین آن این مکتب را زنده نگه داشت.

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی صرفا یک شهید نیست بلکه یک مکتب است، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و باید در سایه این


برچسب ها: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی - امت اسلامی - اسلامی - حاج قاسم سلیمانی - شهادت - قاسم سلیمانی - سردار عبدالفتاح اهوازیان
آخرین اخبار سرویس:

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد