مطالب مرتبط:
صدور گواهی تجاری سازی شرکت های دانش بنیان برای اخذ پایه تشویقی
نقش پررنگ شرکت های دانش بنیان در صنعت/ چرخه خلق ارزش پایدار در صنعت باید محقق شود
صدور گواهی تجاری سازی شرکت های دانش بنیان برای اخذ پایه تشویقی
شرکت های صادرات محور و دانش بنیان صنایع رتبه بندی شدند
درخشش تنها نماینده اصفهان در مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 14:202024-08-12سياسي

بازدید نماینده مردم اصفهان از شرکت دانش بنیان رهتاب بیستون


دکتر حامد یزدیان نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر احسان یزدیان، از شرکت دانش بنیان رهتاب بیستون بازدید به عمل آوردند.

- دکتر حامد یزدیان نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر احسان یزدیان، از شرکت دانش بنیان رهتاب بیستون بازدید به عمل آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، دکتر حامد یزدیان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به همراه دکتر احسان یزدیان، معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، طی بازدیدی از شرکت رهتاب بیستون بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان برای ساماندهی صنعت کشاورزی کشور تاکید کردند.

در ابتدای این بازدید، دکتر فرامرز هندسی، بنیان گذار و رییس هیئت مدیره شرکت رهتاب بیستون، به معرفی ویژگی های سامانه رهتاب و ارزش آفرینی آن برای عوامل زنجیره تأمین کالاهای اساسی پرداخت و سپس دستاوردهای این شرکت در هوشمندسازی مدیریت زنجیره تأمین و توزیع محصولات کشاورزی را تشریح نمود.

دکتر هندسی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی در بستر سامانه رهتاب به ارزش بیش از 70 همت در طی بیش از 4 سال فعالیت این شرکت، از صرفه جویی اقتصادی سامانه رهتاب به میزان بیش از 7 همت در استان های میزبان رهتاب خبر داد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - نماینده مجلس شورای اسلامی - شرکت دانش بنیان - دانش بنیان - نماینده مردم اصفهان - شورای اسلامی - بازدید
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده مردم اصفهان از شرکت دانش بنیان رهتاب بیستون

بازدید نماینده مردم اصفهان از شرکت دانش بنیان رهتاب بیستون