مطالب مرتبط:
برپایی موکب هنر و رسانه در مسیر پیاده روی اربعین
تولیدات خبری و رسانه ای در پیاده روی اربعین افزایش خواهد یافت
راهپیمایی جاماندگان اربعین در میناب برگزار می شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی: «اربعین» رسانه پُرقدرت عاشوراست+ تصاویر
علیرضا سبط احمدی: آثار هنری پیرامون راهپیمایی اربعین مخاطب جهانی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 09:102024-08-18سياسي

بازنمایی راهپیمایی اربعین، مأموریت حرفه ای و تمدنی اصحاب رسانه


وحید جلیلی، قائم مقام رییس رسانه ملی در ابتدای این جلسه گفت: راهپیمایی اربعین مأموریت اجتماعی، حرفه ای، سیاسی و تمدنی بر دوش اصحاب رسانه است.

وی افزود: در این میان وظیفه اصلی رسانه، رسالتی زینبی گونه است که از عصر عاشورا شروع شده و تا عصر کنونی که بر دوش رسانه گذاشته شده، ادامه دارد.

جلیلی در ادامه گفت : آرمان، پیام و کلام سیدالشهدا (ع) همچنان در جهان طنین انداز است و رسانه وظیفه دارد، راه و کلام امام حسین (ع) را در جان و روح مخاطبان خود رسوخ دهد و با این کار جهادی، مخاطب به این دید و نگاه می رسد که امام حسین (ع) همچنان در محاصره است و باید این محاصره را بشکند.

قائم مقام رییس رسانه ملی گفت: ما به دنبال شکستن این حصار هستیم که آرمان و صدای امام حسین (ع) به اقصی نقاط عالم برسد و در این خصوص رسانه در سطح عملیاتی باید در سه مرحله فراخوان، پوشش و خوانش (تحلیل) تلاش و همت گسترده ای به خرج دهد.

قائم مقام فرهنگی رییس رسانه ملی افزود: وقتی میلیون ها نفر وارد راهپیمایی عظیم اربعین می شوند و ما باید به عنوان رسانه بدانیم که تک تک این افراد قصه ای دارند که می تواند موضوعی برای برنامه سازی باشد، دوربین ها را باید به دل مردم ببریم و روایتی نمایشی از شخصیت ها و وقایع اربعین عرضه کنیم.


برچسب ها: رسانه - راهپیمایی اربعین - امام حسین - اصحاب رسانه - راهپیمایی - رسانه ملی - قائم مقام
آخرین اخبار سرویس:

بازنمایی راهپیمایی اربعین، مأموریت حرفه ای و تمدنی اصحاب رسانه

بازنمایی راهپیمایی اربعین، مأموریت حرفه ای و تمدنی اصحاب رسانه