مطالب مرتبط:
خبرنگاران افسران جنگ نرم رسانه ای هستند
رسانه های عبری: تل آویو درباره جنگ خود با حماس دروغ گفته است
اعتراف افسران صهیونیست در غزه
بحران خاموش در میان افسران پلیس آمریکا !
اعتراف افسران صهیونیست در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-12سياسي

اهالی رسانه افسران واقعی جنگ نرم هستند


سنندج_نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اهالی رسانه افسران واقعی جنگ نرم هستند که با آگاه ساز،امنیت پایدار عمومی را در افکار و روان جامعه ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام طاها توکلی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی اظهار کرد: در 10 ماه اخیر حدود 165 خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند که برای تمامی شهدا و شهدای خبرنگار درود می فرستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قانون اساسی پاسدار انقلاب اسلامی است و شانیتی غیر از حفاظت و حراست ندارد، افزود: در حوزه پیام رسانی، اطلاع رسانی و تبیین در مواجهه با دشمن و جنگ شناختی اطلاع رسانی و تبیین باقید فوریت ضرورت دارد.

وی اعلام کرد: هر جا جهل، عدم اطلاع و آگاهی وجود داشته باشد بستری برای مانور افکار و امواج و اخبار دشمن ایجاد می شود اما اگر خلاءها پر شوند و اهالی رسانه که افسران واقعی جنگ نرم هستند فعالیت کنند به امنیت پایدار عمومی در افکار و روان در حوزه میدان می رسیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس اذعان کرد: در حوزه حکمرانی رسانه انتظاراتی از رسانه داریم که اگر مصداق پیدا کند جامعه ای مطلع از مسائل پیرامونی داخلی و خارجی ایجاد می شود.


برچسب ها: خبرنگار - انقلاب اسلامی - سپاه بیت المقدس کردستان - روز خبرنگار - اهالی رسانه - اطلاع رسانی - سپاه پاسداران انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

اهالی رسانه افسران واقعی جنگ نرم هستند

اهالی رسانه افسران واقعی جنگ نرم هستند