مطالب مرتبط:
جنایت خانوادگی در شیراز/ قتل همسر و پدر زن با بنزین
واگذاری مسکن کارگران با 50% OFF آغاز شد! | ثبتنام متقاضیان در این سامانه
آغاز تخلیه 2 روستای شهرستان داراب
آغاز مرحله اول واکسیناسیون تب برفکی در دام های خراسان جنوبی
تاریخ آغاز لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 17:302024-08-21اقتصادي

آغاز تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه شیراز


پروژه تبدیل بنزین معمولی به یورو4 در پالایشگاه شیراز با اعتباری بالغ بر 90 هزار میلیارد ریال ازجمله پروژه های شاخصی است که پس از سالها پیگیری عاقبت به سرانجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی ایمانیه ظهر چهارشنبه، در آستانه هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر که احتمال بهره برداری از برخی پروژه های رسمی و مهم تر توسط وزرای جدید در آینده نزدیک خواهد بود، گفت: همانگونه که هفته دولت سال گذشته برخی از پروژه های هفته دولت با حضور وزرا و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس انجام شد، در حال رایزنی هستیم که امسال نیز با دعوت از وزرای دولت جدید برخی از پروژه های بزرگ و رسمی به بهره برداری برسند.

بهره برداری از 983 پروژه در فارس به مناسبت هفته دولت وی با اشاره به اینکه سال گذشته 837 پروژه با اعتباری بالغ بر 459 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان افتتاح شد، افزود: امسال نیز 983 پروژه با اعتباری بالغ بر 26 هزار میلیارد تومان، همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ایمانیه با بیان اینکه از جمله پروژه های شاخصی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد، احداث باند دوم بزرگراهی جهرم - لار، سد تنگ خمار فسا، بیمارستان 32 تخت خوابی بختگان، فاز اول مجموعه گردشگری در لامرد، تکمیل تصفیه خانه کازرو


برچسب ها: هفته دولت - پروژه - بهره برداری - پالایشگاه شیراز - دولت - هفته - پالایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه شیراز

آغاز تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه شیراز