مطالب مرتبط:
ثبت اطلاعات در سامانه املاک ، شرط لازم برای دریافت خدمات
آموزش وپرورش دخالتی در هزینه سرویس مدارس ندارد
آموزش وپرورش دخالتی در هزینه سرویس مدارس ندارد
وزارت اطلاعات چه سوابقی را در مورد سوابق وزاری پیشنهادی بررسی نکرد؟
وزارت اطلاعات چه سوابقی را در مورد سوابق وزرای پیشنهادی بررسی نکرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 11:152024-08-20اجتماعي

لزوم تکمیل دقیق اطلاعات سامانه سرویس مدارس سپند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، از والدین دانش آموزان خواست اطلاعات سامانه سرویس مدارس سپند را به صورت دقیق تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، مهدی فعالی با اشاره به ثبت نام بیش از 28 هزار نفر در سامانه گفت: 7 هزار نفر از ثبت نام شدگان هنوز نوع سرویس خود اعم از سواری، ون یا مینی بوس را انتخاب نکرده اند.

وی با تأکید بر این که هر یک از آیتم های ثبت نام برای ارائه خدمات و تعیین هزینه تأثیرگذار هستند از خانواده ها خواست با دقت بیشتری نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اتمام زمان ثبت نام سامانه سپند تا پایان مرداد و آغاز سرویس بندی با همکاری مدارس با اتمام مهلت تعیین شده، افزود: ممکن است سامانه بعد از این نیز در دسترس باشد، اما افرادی که با تأخیر ثبت نام خود را تکمیل کنند در اولویت ارائه خدمات قرار نخواهد داشت.

فعالی به پرداخت تسهیلات بدون کارمزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به والدین تا سقف 20 میلیون تومان و با 4 درصد کارمزد برای مبالغ بالای 20 میلیون تومان برای پرداخت هزینه به شرکت های فعال در حوزه سرویس مدارس اشاره کرد.


برچسب ها: سازمان حمل و نقل بار و مسافر - حمل و نقل بار و مسافر - ثبت نام - سامانه - سازمان حمل و نقل - حمل و نقل بار - ارائه خدمات
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل دقیق اطلاعات سامانه سرویس مدارس سپند

لزوم تکمیل دقیق اطلاعات سامانه سرویس مدارس سپند