مطالب مرتبط:
باید رویه واحدی را در اجرای قانون الزام به ثبت اسناد رسمی معاملات اموال غیرمنقول دنبال کنیم
مهم ترین مطالبه فعالان اقتصادی اجرای قانون است
500 میلیارد تومان رایانه مستقیم به مطبوعات داده ایم
تصویب 500 میلیارد تومان اعتبار برای احداث بزرگراه ورزقان - نوردوز
اگر قصد دریافت وام دارید ، بخوانید | جزییات وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن + ثبت نام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-22اقتصادي

وجود 500 هزار واحد خالی/الزام اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه قریب به 500 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت: تاکنون 120 هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه قریب به 500 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت: تاکنون 120 هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه سامانه املاک و اسکان به بازرسی اجرایی مردم در تعادل بازار مسکن تبدیل خواهد شد، گفت: با تکمیل سامانه املاک و اسکان و شناسایی و عرصه خانه های خالی، بازار عرصه و تقاضای مسکن به تعادل خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تخمین زده شده است که در کشور قریب به 500 هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون 120 هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.

جنتی گفت: قانون مالیات بر خانه های خالی در تمام کشورهای دنیا سال هاست عملیاتی شده اما در این خصوص تنها ابزارهای قانونی کافی نبوده و مردم نیز می بایست از سامانه های معرفی شده در این خصوص استقبال کنند تا با همراهی و تعامل از مبحث مالیات بر خانه های خالی و عرضه خانه های خالی هم درآمدزایی خوبی حاصل شود و هم بازار مسکن به تعادل برسد.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - سازمان امور مالیاتی - سامانه املاک و اسکان - راه و شهرسازی - خالی - امور مالیاتی
آخرین اخبار سرویس:

وجود 500 هزار واحد خالی/الزام اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی

وجود 500 هزار واحد خالی/الزام اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی