مطالب مرتبط:
پیام معاون وزیر کار به مناسبت هفته ملی مهارت
تبدیل علم به ثروت با کارآفرینی و مهارت آموزی/ تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای پس از 50 سال
فعالیت 40 رشته مهارتی در مرکز فنی حرفه ایی میناب
اعلام آمادگی رییس جمهور سنگال برای ارتقای همکاری با ایران در پیام به پزشکیان
پیام ویژه رییس جمهور سنگال به مسعود پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 11:402024-07-27سياسي

پیام رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت هفته ملی مهارت


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای پیامی صادر کرد.

- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: بسم اللّه الرحمن الرحیم جایگاه و اهمیت مهارت آموزی به عنوان زیر ساخت اشتغال و درآمدزایی در دستیابی به توسعه پایدار به جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست و بنا بر تجارب و مطالعات، صرفاً با ایجاد کار و تولید کار آفرینی در سطح کشورمان، می توان کارآمدی کشور عزیز ایران اسلامی را در دنیا به اثبات رساند.

بدون تردید، مهارت آموزی عامل مهم و تأثیرگذاری برای تحقق این هدف استراتژیک و نیل به اقتصاد پویا و رهایی از اقتصاد منهای نفت و تولید ثروت خواهد بود.

با توجه به اینکه نقش نیروی انسانی توانمند و ماهر به عنوان عنصر کلیدی در تحقق نامگذاری سال توسط حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نمایان می باشد، این امر مسئولیت خطیری بر دوش فعالان عرصه مهارت آموزی کشور نهاده اس


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - آموزش های فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - رییس سازمان - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت هفته ملی مهارت

پیام رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت هفته ملی مهارت