مطالب مرتبط:
هزار نفر ساعت آموزش، رهاورد کارگاه فیلم سازی در مه ولات
برگزاری کارگاه آموزشی«آشنایی با رزین های آلی سخت شونده با گاز CO2»
برگزاری کارگاه های آموزشی معارف نماز در کرمانشاه
برگزاری کارگاه آموزشی «بهبود بهره وری در قطعه ریزی»
برگزاری و اعطای گواهی دوره آموزشی ویژه بانوان کارآفرین منطقه آزاد ماکو به همت مدیریت اجتماعی و ورزش و مدیریت توسعه اقتصاد دانش بنیان سازمان منطقه آزاد ماکو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 12:302024-07-25فرهنگي

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فیلم سازی و بازیگری در مه ولات


، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت: در قالب برنامه های قرارگاه شهید آوینی و برای نخستین بار در این شهرستان، کارگاه آموزشی فیلم سازی و بازیگری روز برگزار شد.

محسن غفرانی افزود: این کارگروه آموزشی به صورت فشرده و به مدت سه روز از اول تا سوم مرداد در سالن اجتماعات شهرداری فیض آباد برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر روز در این کارگاه آموزشی حدود 40 نفر از علاقه مندان به حوزه بازیگری و فیلم سازی شرکت کردند، ادامه داد: این دوره آموزشی تخصصی با حضور جمعی از اساتید برتر شهرستانی و استانی و به سرپرستی مهدی محدثی، هنرمند مه ولاتی برگزار شد.

به گفته او، در روند اجرای این طرح، موسسه فرهنگی و هنری رسالت فضل گناباد، شهرداری فیض آباد و پایگاه خبری اخبار مه ولات نیز مشارکت و همکاری داشتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت: گرفتن آزمون عملی برای شناسایی افراد مستعد برای بازیگری و ساخت فیلم کوتاه سینمایی، از رهاورد های ارزشمند این کارگاه آموزشی بود و در این کارگاه آموزشی بیش از هزار ساعت آموزش به علاقمندان این حوزه ارائه شد.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - کارگاه آموزشی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مه ولات - آموزشی - فیلم سازی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فیلم سازی و بازیگری در مه ولات

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فیلم سازی و بازیگری در مه ولات