مطالب مرتبط:
تلاش می کنم در حوزه تقویت وفاق ملی در سطح دولت و ملت موثر باشم
پزشکیان: رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی مکمل رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است/ قدرتی که وحدت و انسجام برای ما ایجاد می کند در چند دستگی و اختلاف وجود ندارد/ دولت چهاردهم نه به دنبال ریاست بر مردم، بلکه به دنبال تامین رضایتمندی مردم است
ضرورت حمایت مجلس از دولت وفاق ملی برای حل مشکلات کشور
علیزاده: مجلس اقدام پزشکیان برای تشکیل دولت وفاق ملی را تکمیل کند
بهرامی سیف آباد: وزیر پیشنهادی علوم مصداق دولت وفاق ملی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 11:052024-08-20سياسي

صالحی: وزارت فرهنگ یکی از وزارتخانه های پیشران برای تحکیم وفاق دولت و ملت است


وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد، بی تردید یکی از وزارتخانه های پیشران برای اینکه بتواند وفاق دولت و ملت را تجدید و تحکیم کند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

- وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد، بی تردید یکی از وزارتخانه های پیشران برای اینکه بتواند وفاق دولت و ملت را تجدید و تحکیم کند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه نوبت صبح روز سه شنبه 30 مرداد 1403 صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت های خود گفت: ایده مرکزی دولت چهاردهم وفاق ملی است و این کانون معنایی مهمترین نکته ای است که می تواند دولت چهاردهم را متفاوت از دولت های قبل کند.

وی افزود: به نظر می آید نظریه دولت وفاق ملی هم در فضای عملی و هم در فضای نظری باید در دو سطح نظام حکمرانی و رابطه دولت و ملت استمرار پیدا کند؛ در بخش رابطه دولت و ملت دغدغه های جدی وجود دارد و کاهش فزاینده و مخاطره آمیز سرمایه اجتماعی نسبت به نظام حکمرانی و دولت، گسست های نسلی و جنسیتی، فاصله گروه های مرجع و از جمله پیشکسوتان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با دولت و ارکان حکمرانی از جمله این دغدغه ها است.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر پیشنهادی - وزارت فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: وزارت فرهنگ یکی از وزارتخانه های پیشران برای تحکیم وفاق دولت و ملت است

صالحی: وزارت فرهنگ یکی از وزارتخانه های پیشران برای تحکیم وفاق دولت و ملت است