مطالب مرتبط:
ساده ترین روش برای جلوگیری از آسیب های بینایی انجام اقدامات پیشگیرانه در محیط کار است
آخرین اقدامات توسعه ای در شهرک های صنعتی فارس چیست؟
تازه ترین اقدامات برای ورزشگاه های شهر قدس و فولادشهر
اقدامات آبخیزداری؛ اصلی ترین عامل کنترل فرسایش خاک
9مصدوم در برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین + تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-03سياسي

مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است


سنندج_فرمانده انتظامی کردستان گفت: مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است و دستگاه قضا و پلیس باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

- سنندج_فرمانده انتظامی کردستان گفت: مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است و دستگاه قضا و پلیس باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی آزادی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قروه با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی زنان و کودکان بی گناه زیادی را شهید و جانباز کرده اند و این بیانگر جنایات آنها است.

وی امنیت و سلامت را بزرگترین نعمت برای همه بندگان خدا دانست و بیان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، شورای تأمین همگی برای حفظ امنیت در این استان و شهرستان قروه تلاش می کنند و با صلابت و اقتدار حافظ امنیت و آرامش مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید وحدت، انسجام و همدلی بین همه اعضای نیروهای نظامی و انتظامی وجود داشته باشد و برای برخورد با هرگونه نا امنی و مقابله با جرم، سرقت و شرارت تلاش شود.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: شهرستان قروه از نظر جمعیت و وسعت در جایگاه پنجمین استان کشور قرار دارد اما از لحاظ جرایم سوم است و باید تلاش زیادی برای مقابله با جرم در این شهرستان انجام شود


برچسب ها: اقدامات پیشگیرانه - فرمانده انتظامی - برخورد قاطع - انتظامی - شهرستان قروه - فرمانده انتظامی شهرستان - نیازمند
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است

مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است