مطالب مرتبط:
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان کامیاران
تصاویر / اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان نقده
تصاویر / نماز جمعه شهرستان تبریز
تصاویر / نماز جمعه شهرستان سراب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 16:402024-08-09سياسي

نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 19 مرداد


؛ حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با اشاره به روز صنایع کوچک گفت: شهرمیناب شهر صنعتی نیست ولی صنایع کوچک خاصی دارد که از همه مسئولان و مدیران می خواهیم از این صنایع حمایت کنند.

** نماز جمعه بندرلنگهحجت الاسلام فقیهی فر امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: برای انتقام این شهادت به عملیات وعده صادق دوم نیاز است.

** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگهشیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: داشتن حسن ظن نسبت به دیگر مسلمانان از مبانی اخلاق اسلامی است که باید مسلمانان آن را رعایت کنند.

** نماز جمعه رودانحجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان با اشاره به گرمای بی سابقه هوا و فشار شدید بر صنعت برق کشور و قدردانی از تلاش های متولیان صنعت برق گفت: مردم با صرفه جویی در مصرف به پایداری شبکه برق کمک کنند و از جوایز صرفه جویی نیز بهره مند شوند.

** نماز جمعه قشمحجت الاسلام غلامعلی کاظمی امام جمعه موقت قشم با اشاره به زندگینامه حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: دوره امامت آن امام همام بیانگر صبر، شکیبایی، ارشاد مردم، هدایت جامعه به راه حق، و اکرام یتیمان است.

** نماز جمعه اهل سنت قشمشیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: هریک از قصه ها و داستان های زیبا و آموزنده ای که در قرآن مجید


برچسب ها: امام جمعه - نماز جمعه - بندرلنگه - جمعه - حجت الاسلام - نماز - صنایع کوچک
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 19 مرداد

نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 19 مرداد