مطالب مرتبط:
ورود یک رام قطار ملی جدید به مترو تا پایان سال
ورود واگن های ملی به خطوط مترو تا پایان امسال
ورود تیم ملی کشتی آزاد به محل اسکان خود در پاریس
ورود ملی پوشان کشتی آزاد به پاریس
ورود اعضا تیم ملی والیبال به ایران پس از نایب قهرمانی آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-06اقتصادي

ورود یک رام قطار ملی جدید به مترو تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز موضوع تشکیل مرکز زنان و خانواده بررسی می شود، - رییس شورای اسلامی شهر تهران از ورود یک رام قطار ملی جدید به مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز موضوع تشکیل مرکز زنان و خانواده بررسی می شود، اظهار کرد: همچنین در خصوص شهر آفتاب و قیمت گذاری غرفه هایی که دارد، بحث و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: تصمیم گیری در رابطه با غرفه های میادین و بازار های میوه و تره بار، نامگذاری معابر و بررسی گزارشات حسابرسی شرکت خدمات اداری شهر، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای سال 1402، از دیگر دستور های جلسه امروز به شمار می رود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری جایگاه خدمت رسانی و کارمندی را با هم دارد، یادآور شد: خدمت رسانی شهرداری همچون سایر دستگاه های خدماتی است و برخی بخش ها همواره باز است و ساعت ندارد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - زنان و خانواده - شهر تهران - میوه و تره بار - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

ورود یک رام قطار ملی جدید به مترو تا پایان سال

ورود یک رام قطار ملی جدید به مترو تا پایان سال