مطالب مرتبط:
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهر کشاورز
اعلام برنامه های بزرگداشت سالروز اقامه نماز جمعه در سمنان
گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس ازانقلاب
عطرافشانی گلزار شهدای قشم در سالروز اقامه نماز جمعه
تصاویر/ اقامه نماز جمعه 5 مرداد ماه بشاگرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 15:452024-07-26سياسي

نماز جمعه در 17 شهر اردبیل اقامه می شود


مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اردبیل گفت: در حال حاضر در 17 شهر استان اردبیل شاهد اقامه نماز جمعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر نصیری پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در میعادگاه نماز جمعه اردبیل، اظهار کرد: برپایی نماز جمعه دارای اهمیت دینی، معرفتی و ارزشی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف آغاز شد تا آیت الله طالقانی اولین بنیانگذار تشکیل و شکل گیری نماز جمعه و انجام این فریضه الهی باشد.

وی تصریح کرد: میعادگاه های نماز جمعه هر هفته محل حضور مؤمنان و انسان های متقرب به درگاه الهی است که علاوه بر برگزاری نماز جمعه در مصلی ها، در طول هفته شاهد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و معنوی و ارزشی هستیم.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اردبیل به تنوع خدمات ارائه شده در مصلی های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: بیشترین فعالیت ها مربوط به معاونت فرهنگی است که در مناسبت های مختلف شاهد اجرای برنامه های متنوع نظیر برپایی مجالس و محافل انس با قرآن، حضور هیأت های دانش آموزی و جوانان، مهد آدینه، تمرین گروه های سرود و دیگر فعالیت های فرهنگی و هن


برچسب ها: نماز جمعه - جمعه - نماز - پیروزی انقلاب اسلامی - اردبیل - شورای سیاست گذاری ائمه جمعه - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در 17 شهر اردبیل اقامه می شود

نماز جمعه در 17 شهر اردبیل اقامه می شود