مطالب مرتبط:
دو گزینه پیشنهادی اعضای ستاد مرکزی و مسئولین ستادهای سلامت استان های کشور درباره انتخاب وزیر بهداشت به پزشکیان: «محمد رضا ظفرقندی» و «سید رضا رییس کرمی»
داغ ترین شهر کشور را بشناسید/طوفان گرما در این استان
خبرگزاری مهر در گلستان برای استان و جبهه انقلاب مفید بود
پیشرفت ورزش کشور نیازمند اجرای آمایش سرزمینی در استان هاست
نوسازی بافت های فرسوده در سه استان کشور رکورد زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 16:052024-08-09اقتصادي

گلستان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه صدور اسناد الکترونیکی


مدیرکل ثبت اسناد استان گلستان با اشاره به الزامات اداری در عصر دیجیتال و لزوم انجام امور به صورت مجازی گفت: استان گلستان یکی از استان های پیشتاز در آرشیو الکترونیکی اسناد و سهولت دسترسی به آنهاست.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ثبت اسناد استان گلستان با اشاره به الزامات اداری در عصر دیجیتال و لزوم انجام امور به صورت مجازی گفت: استان گلستان یکی از استان های پیشتاز در آرشیو الکترونیکی اسناد و سهولت دسترسی به آنهاست.

حمیدرضا مطیع در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی پایگاه اطلاعات جمعیتی در کشور اظهار کرد: 2میلیون و 600 هزار سند هویتی در استان گلستان وجود دارد که 80 درصد آن در سامانه الکترونیکی ثبت شده است.

وی از ثبت درخواست یک میلیون و 566هزار کارت هوشمند در استان سخن گفت و افزود: از این تعداد یک میلیون و 430هزار فقره کارت ملی صدور و تحویل صاحبان آن داده شده و پایین ترین نرخ کارت های مانده در کشور مربوط به استان گلستان است.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با اشاره به اینکه پایگاه اطلاعاتی جمعیتی کشور یک پایگاه بسیار قوی است، ادامه داد: تمام اطلاعات فردی مورد نیاز در عصر دولت الکترونیک در این پایگاه موجود است و 200 ارگان در 200هزار نقطه از کشور به صورت برخط از این پایگاه بهره می برند.


برچسب ها: استان گلستان - استان - گلستان - الکترونیکی - اسناد - عصر دیجیتال - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

گلستان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه صدور اسناد الکترونیکی

گلستان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه صدور اسناد الکترونیکی