مطالب مرتبط:
حضور 39 دانش آموز پسر یزدی در مسابقات «قرآن، عترت و نماز»
حضور 39 دانش آموز پسر خوزستانی در مسابقات قرآن کشور
بخشی از خدمات مراکز فرهنگی مساجد البرز به دانش آموزان مددجو اختصاص یافت
لحظه ریزش دیوار مدرسه و سقوط دانش آموزان (فیلم)
اضافه شدن درس سلامت به برنامه درسی دانش آموزان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 12:102024-07-23اجتماعي

درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه البرز در مسابقات گویرانی


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه این استان در مسابقات گویرانی کشوری خبر داد.

- کرج- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه این استان در مسابقات گویرانی کشوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیده سلیمانی از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم گویرانی دانش آموزان پسر استان البرز در مسابقات کشوری خبر داد.

وی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی کشور در دو رشته ی دو و میدانی با انواع مختلف آن و همچنین گویرانی، از 29 تیر ماه تا یکم مرداد ماه در اصفهان برگزار شد.

سلیمانی افزود: اعضای تیم گویرانی دانش آموزان پسر استان البرز با حضور ابوالفضل ورزدار، ابوالفضل رجبی و امیر علی صالحی به مربیگری علیرضا هادی و سرپرستی سعید آسیابی در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت پس از استان تهران به عنوان نایب قهرمانی رسیدند؛ فارس هم سوم شد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز اظهار کرد: برگزاری این رویدادها، شناسایی استعدادهای خاص دانش آموزان به ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه را در بر دارد و می تواند مسیری برای ترغیب این دانش آموزان برای فراگیری مهارت های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد.


برچسب ها: دانش آموزان - مسابقات - آموزش و پرورش استثنایی - رییس اداره آموزش - دانش آموزان با نیازهای ویژه - البرز - دانش
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه البرز در مسابقات گویرانی

درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه البرز در مسابقات گویرانی