مطالب مرتبط:
تردد زائرین اربعین از پایانه مرزی خسروی
وضعیت تردد زائران اربعین از پایانه مرزی خسروی؛ پیش از ظهر شنبه
پایانه مرزی خسروی آمادگی تردد روزانه تا 150 هزار نفر را دارد
تصاویر/ استمرار تردد زوار از مرز تمرچین
فیلم| تردد زوار از مرز تمرچین و ارائه خدمات مواکب حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 15:402024-08-17اقتصادي

پیش بینی افزایش 20 درصدی تردد زوار از پایانه مرزی تمرچین


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از پیش بینی افزایش حداقل 20درصد تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه در پایانه مرزی تمرچین طی 2 سال گذشته اقدامات خوبی در بحث توسعه زیر ساخت ها و مسیرهای منتهی به مرز صورت گرفته شده است، گفت: با توجه به گرمایش هوا در مرزهای غرب و جنوبی و بهبود زیرساخت های این پایانه پیش بینی می شود امسال میزان تردد زائرین از پایانه مرزی تمرچین افزایش حداقل 20 درصدی داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی مرکز مدیریت راه ها امسال بیش از 4 میلیون و 400 هزار نفر زائر اربعین خواهیم داشت، تصریح کرد: بیش از 4 میلیون و 100 هزار زائر از طریق جاده ها و مرزهای زمینی و به وسیله ناوگان اتوبوس جابه جا خواهند شد که نیاز است تعداد ناوگان حمل و نقل خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای جابه جایی این تعداد زائر به 12 هزار دستگاه اتوبوس نیاز است و برای پاسخگویی به نیاز مردم از ظرفیت دستگاه های مختلف و تاکسی های اینترنتی نیز همانند سال گذشته استفاده خواهد شد.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - پایانه مرزی - سازمان راهداری و حمل - رییس سازمان راهداری - پیش بینی - پایانه - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 20 درصدی تردد زوار از پایانه مرزی تمرچین

پیش بینی افزایش 20 درصدی تردد زوار از پایانه مرزی تمرچین