مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی کامل اقتصادی
ویدیو/ آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی؛ ناامنی یک ابرقدرت رو به زوال
تماس تلفنی نخست وزیر واتیکان با رییس جمهور ایران/ پزشکیان: مطابق همه موازین بین المللی، حق پاسخ به متجاوز برای کشوری که مورد تجاوز قرار گرفته محفوظ است/ عملکرد کشورهای غربی رژیم صهیونیستی را به تداوم جنایاتش ترغیب می کند
محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه تابعین غزه
پاسخ پزشکیان به نخست وزیر واتیکان: عملکرد کشورهای غربی رژیم صهیونیستی را به تداوم جنایاتش ترغیب می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 23:552024-08-12بين الملل

سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است


سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در منطقه روز به روز در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجتبی باستان روز دوشنبه در آیین اختتامیه دوره یاوران ولایت در ارومیه، اظهار کرد: سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در منطقه روز به روز در حال افزایش است و نابودی قطعی است.

وی ادامه داد: آمریکا سردمدار ظلم و جنایت در کشورهای مختلف و منطقه از هر کشوری تاکنون حمایت کرده سبب فروپاشی شده و امروز جوانان در آمریکا و اروپا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی دارند و معترض این جنایت هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور گفت: مسئولیت بسیج دانش آموزی آگاهی بخشی، بصیرت دهی، کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج احکام است چراکه بسیج متولی دفاع از ارزش ها و آرمان ها است.

سردار باستان با بیان اینکه شما باید آینده را مدیریت و برنامه ریزی کنید چرا که الگوی زن مسلمان هستید، گفت: امروز جنگ رسانه ای است، اما دشمن درصدد عدم انعکاس واقعیت ها است و اعضای بسیج دانش آموزی می تواند در مدارس برای دوره تربیتی آموزشی آگاهی بخشی و بصیرت دهی کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج احکام کمک کنند برای اینکه بسیج متولی دفاع از ازش ها و آرمان ها است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - بسیج دانش آموزی - صهیونیستی - دانش آموزی - فروپاشی - جنایات رژیم صهیونیستی - کاهش آسیب های اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است

سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است