مطالب مرتبط:
سربازان چقدر حقوق می گیرند؟
میانگین حقوق سربازان چقدر است؟
سربازان چقدر حقوق می گیرند؟
میانگین حقوق دریافتی سربازان چقدر شد؟
مقدار حقوق دریافتی سربازان چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-27سياسي

سربازان چقدر حقوق می گیرند؟


سردار تقی مهری، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا، در خصوص آخرین وضعیت حقوق دریافتی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح و در خواست از دولت جدید مبنی بر افزایش حقوق سربازان اظهار داشت: - در حال حاضر میانگین حقوق پرداختی به سربازان 5 میلیون و 600 هزار تومان است.

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت حقوق پرداختی به سربازان از دولت جدید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که برابر ماده 49 قانون خدمت وظیفه عمومی، در بودجه سال آینده حقوق سربازان را پیش بینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا در خصوص آخرین وضعیت حقوق دریافتی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح و در خواست از دولت جدید مبنی بر افزایش حقوق سربازان اظهار داشت: در حال حاضر میانگین حقوق پرداختی به سربازان 5 میلیون و 600 هزار تومان است.

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا تصریح کرد: کمترین حقوق 4 میلیون و 400 و بیشترین حقوق پرداختی 18 میلیون تومان است که به افراد دارای شرایط خاص هم از نظر تحصیلات و هم عائله بیشتر تحت تکلف، تعلق می گیرد.

وی در خصوص افزایش حقوق سربازان، خطاب به نمایندگان مجلس و دولت جدید اظهار داشت: همین جا از مجلس شورای اسلامی خصوصا نمایندگان مجلس که حساسیت در خصوص خدمت سربازی دارند و همچنین از دولت جدید، تقاضا دارم که برابر ماده 4


برچسب ها: سازمان وظیفه عمومی - وظیفه عمومی - سربازان - رییس سازمان - حقوق - افزایش حقوق سربازان - وظیفه
آخرین اخبار سرویس:

سربازان چقدر حقوق می گیرند؟

سربازان چقدر حقوق می گیرند؟