مطالب مرتبط:
پرداخت وام به این گروه از زائران اربعین + جزییات
نحوه دریافت ارز اربعین در فارس اعلام شد
حل مشکل تهیه ارز زائران اربعین در نهاوند
عرضه ارز اربعین  در شعب منتخب بانک های سمنان 
خدمات رسانی هلال احمر به زائران اربعین 80 درصد افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 11:452024-08-03اقتصادي

پرداخت ارز اربعین به زائران در شعب پست بانک فارس


امسال توزیع ارز در روستا ها اقدام منحصربفردی است که توسط پست بانک به عنوان یکی از بانک های عامل توزیع ارز در کشور انجام می شود.

مدیر شعب پست بانک فارس ادامه داد: حدود 309 باجه روستایی در استان فارس فعال است که با در نظر گرفتن این ظرفیت، امسال شرایط مطلوبی برای عرضه ارز در مناطق مختلف روستایی ایجاد شده است.

وی گفت: توزیع ارز از طریق شعب و باجه های روستایی منتخب از روز دوشنبه هشتم مردادماه آغاز شده و با توجه به اینکه بیشترین مخاطبین از ساکنین روستا ها هستند شرایطی مهیا شده که ثبت نام و توزیع ارز به صورت حضوری هم انجام شود؛ در واقع عرضه ارز به 2روش حضوری و غیرحضوری صورت می گیرد.

دهقانی با بیان اینکه ظرفیت تأمین هر میزان ارز در پست بانک وجود دارد و هیچ محدودیتی برای عرضه ارز اربعین نداریم، گفت: متقاضیان برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه بله ثبت نام کنند.

وی گفت: با توجه به تمهیداتی که اتخاذ شده تنها کسانی می توانند ارز دریافت کنند که در سامانه سما ثبت نام کرده و کد رهگیری داشته باشند.

دهقانی با بیان اینکه طبق اعلام بانک مرکزی، زائران اربعین می توانند تا سقف 200 هزار دینار عراق، ارز دریافت کنند، افزود: بر اساس دستورالعمل های اعمال شده افراد از سن پنج سال به بالا می توانند ارز دریافت کنند و عرضه ارز اربعین که از هشتم مردادماه آغاز


برچسب ها: پست بانک - ارز اربعین - روستا - روستایی - توزیع - بانک - اربعین
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ارز اربعین به زائران در شعب پست بانک فارس

پرداخت ارز اربعین به زائران در شعب پست بانک فارس