مطالب مرتبط:
کسب عنوان سومی تیم شنای دانشگاه فردوسی مشهد
ماجرای رد استعفای فرهاد دانشجو | در دانشگاه تربیت مدرس چه می گذرد؟
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده حسینی و رضوی
اعزام تیم پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین
بهره مندی حدود 2 هزار دانشجو از مشاوره مرکز جامع سلامت علوم پزشکی کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-14دانش

پذیرش دانشجو در 3 دانشکده جدید دانشگاه فردوسی مشهد


به زودی با ایجاد 3 دانشکده معدن، حکمرانی و فناوری های نوین در دانشگاه فردوسی مشهد از مهر امسال در این مراکز علمی دانشجو پذیرش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رییس دانشگاه فردوسی مشهد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری 3 جانبه بین، مجتمع سنگ آهن سنگان، دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری خراسان در سنگان گفت: از سال 1400 در اولین پردیس صنایع در پارک علم و فناوری خراسان مزیت های مهم استان را درنظر گرفتیم و دانشگاه فردوسی مشهد در بخش ارتباط با صنعت، به این موضوع کمک کرده است.

  مسعود میرزایی با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه از جمله دانش اساتید، وجود کلان داده ها و توانمندی در هوش مصنوعی و آی تی افزود: با این ظرفیت های بومی می توان نیازهای صنعت را در قالب تفاهم نامه شناسایی کرد.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: تلاش هایی که در دهه های گذشته انجام شده است آثاری به همراه داشته و امروز شاهد رقابت در حوزه های مختلف با دیگر کشورها هستیم اما اکنون دیگر پاسخگو نیست.

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین، مجتمع سنگ آهن سنگان، دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری خراسان در محل سالن جلسات مجتمع سنگ آهن سنگان برگزار شد .


برچسب ها: دانشگاه فردوسی مشهد - دانشگاه فردوسی - فردوسی مشهد - دانشگاه - دانش - رییس دانشگاه فردوسی مشهد - پارک علم و فناوری خراسان
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 3 دانشکده جدید دانشگاه فردوسی مشهد

پذیرش دانشجو در 3 دانشکده جدید دانشگاه فردوسی مشهد