مطالب مرتبط:
شناسایی 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان
شناسایی556 تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان
شناسایی 282 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان تبریز
معاون قوه قضاییه: تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی در کشور اجرا می شود
آزادسازی 11هکتاراز اراضی کشاورزی روستای خیرآباد در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 22:152024-08-03حوادث

شناسایی 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

- خرم آباد - فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مسلم مویدی شامگاه شنبه به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و اظهار داشت: 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون در سطح 32 هکتار شناسایی، و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم آباد با تعداد 195 مورد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، ادامه داد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در دریافت گزارش ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز است.

سرهنگ مویدی، بیان کرد: خارج شدن اراضی مرغوب کشاورزی از چرخه تولید، زیانی است که به سهولت قابل جبران نیست، بنابراین حفظ و حراست از اراضی کشاورزی مهم ترین رسالت و وظیفه است که مستلزم به کارگیری همه ام


برچسب ها: اراضی کشاورزی - تغییر کاربری غیرمجاز اراضی - تغییر کاربری - فرمانده یگان حفاظت - غیرمجاز - کشاورزی - کشاورزی لرستان
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

شناسایی 556 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان