مطالب مرتبط:
اسلامی: ایران در حوزه رادیوداروها جزو 3 کشور برتر جهان است
ایران جزو 3 کشور برتر جهان در حوزه رادیوداروها
اسلامی: ایران در میان سه کشور اول دنیا در تولید رادیو دارو
سازمان همکاری اسلامی: ترور هنیه، تعرض به تمامیت ارضی ایران بود
طنین سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن کشتی برای اولین بار در المپیک پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 15:152024-08-08سياسي

اسلامی: ایران در حوزه رادیودارو ها جزو 3 کشور برتر جهان است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی امروز در همایش ملی «نقش و کاربرد فناوری هسته ای در نظام سلامت» ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش، - رییس سازمان انرژی اتمی در همایشی گفت: امروز با افتخار و اقتدار می توان اعلام کرد که ایران در زمینه رادیودارو ها در زمره 3 کشور برتر جهان قرار دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی امروز در همایش ملی نقش و کاربرد فناوری هسته ای در نظام سلامت ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش، با اشاره به اینکه نظام استکبار مخالف پیشرفت صنعت هسته ای ایران است، گفت: این نظام در حالی ایران را به پنهانکاری صنعت هسته ای متهم می کند که سیاست در های باز همیشه در دستور کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به سند بیست ساله برنامه هسته ای ایران گفت: با همکاری دانشگاه ها تلاش شده است تا تاثیر دانش و فناوری هسته ای در زندگی مردم ملموس باشد.

اسلامی در ادامه با شرح جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه پرداخت و گفت: امروز با وجود سرکوب رسانه ای، دامنه جرم و جنایت صهیونیسم در غزه به گوش جهان رسیده است.


برچسب ها: رییس سازمان انرژی اتمی - سازمان انرژی اتمی - هسته ای - رییس سازمان - معاون رییس جمهور - انرژی اتمی - فناوری هسته ای
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: ایران در حوزه رادیودارو ها جزو 3 کشور برتر جهان است

اسلامی: ایران در حوزه رادیودارو ها جزو 3 کشور برتر جهان است