مطالب مرتبط:
امسال 9 مورد آتش سوزی مراتع در زنجان ثبت شد
تصاویر دیده نشده از لحظات دلهره آور آتش سوزی در کربلا | ناجی زائران پس از سوختگی 52 درصدی: جونم رو پیشکش امام حسین(ع) میکنم
تصاویر/ آتش سوزی در یونان
تصاویر/ آتش سوزی در یونان
وقوع آتش سوزی در پایتخت روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 16:252024-08-14حوادث

امسال 9 فقره آتش سوزی در مراتع استان زنجان رخ داده است


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه 67 مورد در 392 هکتار از مراتع استان طی سال گذشته بوقع پیوسته است، گفت: این تعداد تا پایان تیرماه 9 فقره در 48 هکتار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس بابایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه 9 مورد آتش سوزی در 48 هکتار از مراتع و مزارع استان به وقوع پیوسته است، گفت: طی سال گذشته 67 مورد آتش سوزی در 392 هکتار از اراضی استان زنجان رخ داده است.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از طبیعت استان، افزود: باید نسبت به آموزش اقدام کرد چرا که انجام برخی از امور ساده از جمله خاموش کردن آتش روشن شده در طبیعت می تواند مانع خسارت به طبیعت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به فعالیت یک هزار و 261 واحد تولیدی و صنعتی در استان، گفت: یک هزار و 56 واحد فعال و 48 هزار و 500 نفر در این واحدها اشتغال دارند که باید برای رعایت اصول پیشگیری و مراقبت در برابر حوادث غیرمترقبه و برنامه ریزی صورت بگیرد.

بابایی با بیان اینکه 70 درصد از واحدهای تولیدی در داخل شهرک های صنعتی فعال هستند، افزود :50 واحد بزرگ مقیاس دارد که امکانات و توانمندی از جمله نیروی انسانی برخوردار هستند.


برچسب ها: استان زنجان - استان - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران - آتش سوزی - زنجان - هکتار
آخرین اخبار سرویس:

امسال 9 فقره آتش سوزی در مراتع استان زنجان رخ داده است

امسال 9 فقره آتش سوزی در مراتع استان زنجان رخ داده است