مطالب مرتبط:
60 واحد تولیدی طی سه سال اخیر در منطقه اقتصادی سلفچگان قم افتتاح شد
راه اندازی سیستم VAR ورزشگاه امام خمینی (ره ) در اراک
راه اندازی سیستم VAR استادیوم امام خمینی (ره ) در اراک
راه اندازی کارگاه کارتن سازی با حمایت بنیاد برکت در بوشهر 
دستگاه دستمال کاغذی: همه چیز درباره راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در خانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-11اقتصادي

راه اندازی 60 واحد صنعتی جدید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به تغییر مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در دولت سیزدهم گفت:60 واحد تولیدی و صنعتی جدید در این منطقه راه اندازی شد.

- قم- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به تغییر مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در دولت سیزدهم گفت:60 واحد تولیدی و صنعتی جدید در این منطقه راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی اکبر غلامیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان به عنوان یکی از مهم ترین مناطق ویژه اقتصادی در کشور محسوب می شود که در چهارراه جاده های ترانزیتی، جاده ابریشم، مجاورت با راه آهن سراسری و بزرگراه های شمال، جنوب، شرق و غرب قرارگرفته است، اظهار کرد: این منطقه اقتصادی برای برقراری ارتباط با کشورهای اروپایی، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس به منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا موقعیت ممتاز و منحصر فرد داشته و قادر است نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کلان کشور داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: بر اساس آخرین پالایش انجام شده در پایان سال 1402 بیش از 204 واحد تولیدی، خدماتی و تجاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حضور دارند که از این تعداد 160 واحد در بخش تولید، 44 واحد در بخش خدمات و تجارت مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - اقتصادی - منطقه ویژه اقتصادی - هماهنگی امور اقتصادی - منطقه - راه اندازی - منطقه ویژه
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 60 واحد صنعتی جدید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

راه اندازی 60 واحد صنعتی جدید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان