مطالب مرتبط:
آسمان اصفهان فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد
پیش بینی وزش باد و گرد و غبار در استان البرز
باد شدید زابل را بعید
باد و غبار رقیق در تهران
باد شدید زابل را بعید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 08:052024-08-13اجتماعي

وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید طی پنج روز آینده در  نقاط مختلف کشور خبر داد.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (23 مرداد) در برخی نقاط واقع در نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گلستان و خراسان شمالی و چهارشنبه (24 مرداد) در برخی نقاط ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه (25 مرداد) در برخی نقاط ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه (26 مرداد) علاوه بر این مناطق در نقاطی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه های استان های البرز، تهران و سمنان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: شنبه (27 مرداد) بارش در سواحل دریای خزر و دامنه های شمالی و جنوبی البرز تشدید می شود و در مناطقی از شمال غرب و مرکز نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها: خراسان شمالی - خراسان - آذربایجان - شمال - آذربایجان غربی - وزش باد - ارتفاعات
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور

وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور