مطالب مرتبط:
اتفاق تکان دهنده برای دانش آموزان سیستان و بلوچستان، در آموزش و پرورش چه می گذرد؟
آماده سازی هزار و 400 هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان در حال انجام است
گرمای شدیدوبی سابقه در سیستان و بلوچستان
معارفه دبیر جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان
تدوین برنامه 5 ساله توسعه شاخص های آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 09:152024-07-28پزشكي

10 درصد موالید کشور در سیستان بلوچستان صورت می گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اعتبار بخشی سالیانه آموزشی بیمارستان ها موجب ارتقاء شاخص ها و بهبود استانداردها خواهد شد و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به این موضوع پایبند است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اعتبار بخشی سالیانه آموزشی بیمارستان ها موجب ارتقاء شاخص ها و بهبود استانداردها خواهد شد و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به این موضوع پایبند است.

دکتر حبیب غزنوی، شامگاه شنبه در نشست با تیم ارزیاب آموزشی با اعلام این مطلب گفت: اعتبار بخشی آموزشی بیمارستانها اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای شاخص های آموزشی و اصلاح فرآیند ها و نواقصی که از چشم ما مخفی مانده است صورت می پذیرد و انجام مستمر این ارزیابی ها موجب بهبود کیفیت نظام آموزشی و ارتقاء سلامت خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از استان سیستان و بلوچستان به عنوان مرزبان سلامت نام برد و افزود: با توجه به همجواری استان سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان که بیشترین مشکلات بهداشتی و درمانی را دارند، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توانسته است به برکت تلاش های تمامی همکاران نظام سلامت از مرزهای شرقی کشور پاسداری و از شیوع بیماری ها به داخل کشور جلوگیری کنند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - آموزشی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد موالید کشور در سیستان بلوچستان صورت می گیرد

10 درصد موالید کشور در سیستان بلوچستان صورت می گیرد