مطالب مرتبط:
47 موکب در قصرشیرین و مرز خسروی برای خدمت به زائران اربعین برپا می شود
بستر تردد ایمن و آسان زوار اربعین از مسیر خسروی - کربلا فراهم است
مرز سومار جایگزین مرز خسروی برای کامیون های تجاری در پیک اربعین
تلاش شبانه روزی برای آماده سازی زیرساخت های اربعین مرز شلمچه
پیش فروش بلیت برگشت اتوبوس اربعین در 3 مرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 10:252024-08-05اقتصادي

آماده باش تامین سوخت زوار اربعین/ استقرار 4 جایگاه در مرز خسروی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده باش جایگاه های سوخت استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: چهار جایگاه سوخت نیز در مرز خسروی راه اندازی شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده باش جایگاه های سوخت استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: چهار جایگاه سوخت نیز در مرز خسروی راه اندازی شده است.

پیمان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و افزایش تردد زوار اربعین، از آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز زوار خبر داد و عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تامین انواع سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه شخصی نداریم.

وی ادامه داد: هم زواری که با خودرو شخصی به سمت مرز خسروی تردد دارند و هم ناوگان حمل و نقل عمومی که زوار اربعین را جابجا می کنند، به اندازه کافی سوخت دریافت خواهند کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه چهار جایگاه سوخت نیز شامل سه جایگاه سیار و یک جایگاه ثابت در مرز خسروی برای ارائه خدمات به زوار در نظر گرفته شده، تاکید کرد: این جایگاه ها به صورت مستمر سوخت رسانی خواهند شد تا هنگام ازدحام زوار در مرز مشکلی برای تامین سوخت آنها وجود نداشته باشد.


برچسب ها: زوار اربعین - ناوگان حمل و نقل عمومی - پخش فرآورده های نفتی - اربعین - مرز خسروی - فرآورده های نفتی - جایگاه های سوخت
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تامین سوخت زوار اربعین/ استقرار 4 جایگاه در مرز خسروی

آماده باش تامین سوخت زوار اربعین/ استقرار 4 جایگاه در مرز خسروی