مطالب مرتبط:
ظریف: باید در روایت ها قلب ها و مغزها را تسخیر کنیم/ باید مواظب باشیم؛ اخبار فارسی ما همزمان ترجمه می شود و همه جهان آنها را می شنوند/ می گویند من قرآن بلد نیستم؛ یادشان نیست که هنوز آنها به دنیا نیامده بودند ولی من جامع المقدمات درس می دادم!
مرحله استانی چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف البرز برگزار می شود
طعنه سنگین ظریف به منتقدانش: آنها که می گویند من قرآن بلد نیستم یادشان نیست، هنوز آنها به دنیا نیامده بودند ولی من جامع المقدمات درس می دادم
همکاری مجمع قرآن شارجه و بنیاد صلح اندونزی
برگزاری آزمون کتبی جشنواره ملی قرآن دانشجویان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 05:502024-08-07سياسي

انس بیشتر با قرآن کریم باتجلیل از حافظان و قاریان


تجلیل از حافظان و قاریان بعنوان الگو های برتر در زمینه های قرآنی، موجب انس بیشتر با قرآن کریم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق  در مراسم تجلیل از مقام آوران قرآنی، گفت: برگزاری چنین مراسماتی و تجلیل از قاریان قرآن، موجب تشویق نسل جوان به فراگیری قرآن کریم و حفظ آن می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: انس با قرآن کریم باعث تقویت روحیه مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات دشمن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با بیان اینکه منطقه پدافند هوایی شمال شرق در برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نیرو پیشتاز بوده است،گفت: قدردانی از زحمات مقام آوران قرآنی و قاریان ممتاز، علاوه بر ایجاد انگیزه به ارتقاء سطح فرهنگی و تقویت روحیه مقاومت نیز کمک شایان می کند.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن را یکی از مهم ترین راهکار ها برای ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت بنیان های دینی جامعه دانست و افزود: با برگزاری مراسم باشکوه و ایجاد انگیزه در بین حافظان و قاریان، می توان به جامعه ای قرآنی و پویا دست یافت.


برچسب ها: منطقه پدافند هوایی شمال - قرآن - پدافند هوایی - قرآن کریم - قاریان - عقیدتی سیاسی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

انس بیشتر با قرآن کریم باتجلیل از حافظان و قاریان

انس بیشتر با قرآن کریم باتجلیل از حافظان و قاریان