مطالب مرتبط:
عضو مجلس خبرگان رهبری: راهپیمایی اربعین همایش بزرگ جهان اسلام است
تاکید زاکانی بر استفاده حداکثری از راهپیمایی اربعین | راهپیمایی میلیونی اربعین، نماد حرکت جهان اسلام برای مقابله با جنایات صهیونیست ها است
مراسم اربعین حسینی نماد عشق و همبستگی مسلمانان جهان است
پزشکیان: تعمیق روابط ایران و اندونزی به وحدت بیشتر جهان اسلام می انجامد
فیلم/ افزایش تردد زائران از گذرگاه اربعین حسینی شلمچه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 13:352024-08-16سياسي

مفهوم کنگره اربعین حسینی وحدت بین جهان اسلام است


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: راهپیمایی اربعین حسینی بالاترین وحدت را بین 2 کشور ایران و عراق در جهان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از مواکب مرز شلمچه کشور عراق در جمع با خبرنگاران داخلی و خارجی گفت: امروز همه ملت بزرگ ایران و عراق و همه جهان اسلام زیر لوای پرچم امام حسین علیه السلام هستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: ملتی که در همایش بزرگ اربعین امام حسین (ع) شرکت کرده اند می دانند که این راه بسترساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در واقع مفهوم اصلی کنگره اربعین حسینی وحدت بین جهان اسلام است و فرقی نمی کند متعلق به کدام کشور باشید اینجا اسلام و راه حضرت سیدالشهدا (ع) ملاک است.

سردار رضایی عنوان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پیام محکمی برای دشمنان جهان اسلام از جمله آمریکای خبیث و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی دارد.

وی تصریح کرد: پیام راهپیمایی اربعین بیشتر برای دشمنان اسلام است که می بینند چه وحدتی بین جهان اسلام به ویژه در منطقه حول محور ولایت و امام حسین علیه السلام و ملت های بزرگ جهان اسلام ازجمله ملت های ایران و عراق است.


برچسب ها: اربعین حسینی - کنگره اربعین حسینی - اربعین - جهان اسلام - حسین - ایران و عراق - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم کنگره اربعین حسینی وحدت بین جهان اسلام است

مفهوم کنگره اربعین حسینی وحدت بین جهان اسلام است