مطالب مرتبط:
تغییر نام 22 معبر در 7 منطقه تهران| نام کدام عابر تغییر کرد؟
تغییر نام 22 معبر در 7 منطقه تهران
نام این معابر در تهران تغییر کرد
نام 22 معبر در 7 منطقه پایتخت تغییر کرد
تغییر نام 22 معبر تهران + اسامی جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-11سياسي

تغییر نام 22 معبر در 7 منطقه تهران /نام کدام عابر تغییر کرد؟


همزمان با دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نام 22 معبر در پایتخت با حداکثر آراء اعضای شورا تغییر کرد.

- همزمان با دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نام 22 معبر در پایتخت با حداکثر آراء اعضای شورا تغییر کرد.

در این جلسه نام کوچه سرو در منطقه یک به نام شهید ناصر عرب احمدی، کوچه هشتم خیابان دارآباد در منطقه یک به نام شهید صدرالدین عینی و کوچه 28 خیابان شهید اجاره دار در منطقه 7 نام شهید ابوالفضل مدنی نامگذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، در منطقه 10 کوچه عابدینی در خیابان شهید کاظمی به نام شهید محمدرضا زرین درخت، کوچه معینی در خیابان قزوین به نام شهید حمید بلالی، کوچه زریر در خیابان شهید رنجبر به نام شهید زیادعلی رفعتی فهیم، کوچه نورمحمدی در خیابان شهید حسینی به نام شهید اکبر رهنما، کوچه اول خیابان شهید عرب به نام شهید ناصر رحمتی، کوچه اول خیابان شهید صفدری به نام شهید بهنام اسلامی، کوچه اول خیابان شهید سبحانی به نام شهید عباس آقاکوچکی، کوچه سیما در خیابان مالک اشتر به نام شهید کاظم کاوه، کوچه هیئت در خیابان شهید بختیاری به نام شهید غلامحسین آجرلو، کوچه حاتمی جنوبی در خیابان شهید رنجبر به نام شهید محمود قدرت پناه، کوچه دوم خیابان شهید سبحانی به نام شهید علیرضا رکنی، کوچه شعبانی در خیابان


برچسب ها: شهید - خیابان - کوچه - شورای اسلامی شهر - منطقه - شورای اسلامی - تغییر
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام 22 معبر در 7 منطقه تهران /نام کدام عابر تغییر کرد؟

تغییر نام 22 معبر در 7 منطقه تهران /نام کدام عابر تغییر کرد؟