مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی ائمه جمعه فارس برای همکاری با دولت جدید
تأکید ائمه جمعه استان تهران بر بهبود وضع اقتصادی
نقش تعلیمی و همراهی ائمه جمعه با جوانان برجسته است
رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: شرکت در نماز جمعه به معنای تجدید بیعت با ولی فقیه است/ در نماز جمعه نقد منصفانه مطرح می شود/ هیچگاه در نماز جمعه تخریب مطرح نبوده و نخواهد بود
غذا های سنتی کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر بشناسیم؛ از نان تیری تا دمپخت گوشتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 18:502024-07-26سياسي

گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد


، برخورد قاطع با بنگاههای املاک و مسکن ، پنجم مرداد مصادف با برگزاری اولین نماز جمعه در کشور و سالرزو عملیات مرصاد، تاکید بر همدلی و تعامل مناسب بین دولتمردان و نمایندگان مجلس، تحثیر رژیم صهیونیستی توسط انصارالله یمن از مهمترین گزیده های خطبه های ائمه جمعه در استان بود.

دوگنبدان امام جمعه شهر دوگنبدان در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه پیامبر فرمودند : در هر روز جمعه خداوند برای مومنین یک حج و عمره را نگه داشته است، گفت: رفتن شما به سمت و سوی نماز جمعه ثواب حج و عمره را دارد و در حکم زیارت خانه خدا است.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به سالروز برکزاری اولین نماز جمعه در کشور گفت:بزرگداشت روز نماز جمعه تنها مختص امام جمعه و ستاد نماز جمعه نیست بلکه گرامیداشت یکی از بزرگترین عنایات پروردگار عالم به نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه دوگنبدان افزود:همه ما در قبال برگزاری این نماز مسئولیت داریم ، مسوولان شهرستان برای آماده سازی هر چه سریعتر مصلای گچساران جهت حضور مردم در نماز جمعه تلاش خود را انجام دهند.

 وی با اشاره به اینکه امروز سالروز عملیات مرصاد نیز می باشد، با اینکه امام راحل قطعنامه را پذیرفتند بعد از آن منافقین کوردل با حمایت صدام، آمریکا و قدرت های جهانی غافلگیرانه حمله ای را آغاز کردند و در چند شهر غرب کش


برچسب ها: نماز جمعه - جمعه - امام جمعه - دوگنبدان - نماز - کهگیلویه و بویراحمد - ائمه جمعه
آخرین اخبار سرویس:

گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد

گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد