مطالب مرتبط:
دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در آمل و کیاسر
دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز در آمل و کیاسر
ویدئو | عملیات دستگیری چهار عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در خاش
حمله مرگبار به یک کلاس آموزشی کودکان در انگلیس؛ پلیس از دستگیری مظنون خبر داد
دستگیری تبعه خارجی حین سرقت احشام در گرمسار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 15:402024-07-30حوادث

دستگیری شکارچی متخلف در دشت برم کازرون


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از دستگیری شکارچی متخلف در دشت برم این شهرستان خبر داد و گفت: در گشت شبانه محیط بانان شهرستان کازرون شکارچی متخلف که مبادرت به شکار یک خرگوش وحشی با اسلحه ساچمه زنی تک لول کرده بود، - ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از دستگیری شکارچی متخلف در دشت برم این شهرستان خبر داد و گفت: در گشت شبانه محیط بانان شهرستان کازرون شکارچی متخلف که مبادرت به شکار یک خرگوش وحشی با اسلحه ساچمه زنی تک لول کرده بود،دستگیر شد.

محمدامین بیرامی با تشریح اقدامات انجام شده برخی از آسیب های ناشی از شکار غیر مجاز را برشمرد و ادامه داد: خرگوش ها می توانند در چمنزار، علفزار، جنگل های کم درخت، جنگل های انبوه، تالاب و حتی بیابان زندگی کنند.

این جانور به صورت دسته جمعی زندگی می کند و شناخته شده ترین گونه آن ها یعنی خرگوش اروپایی در سوراخ هایی درون زمین زندگی می کند.

شکار خرگوش به چرخه زیستی حیات وحش آسیب می رساند.

وی ادامه داد: با حیات وحش که پناهی جز خداوند ندارند باید رفتاری مهربانه و دلسوزانه داشت و انصاف نیست شکارچیان با شکار وحوش، زخم بر طبیعت بکر و زیبا بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، بیرامی تصریح کرد: حیات وحش به عنوان مخلوقات خدا


برچسب ها: شکارچی متخلف - دستگیری شکارچی متخلف - شهرستان کازرون - رییس اداره حفاظت محیط زیست - شهرستان - دستگیری شکارچی - شکار
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی متخلف در دشت برم کازرون

دستگیری شکارچی متخلف در دشت برم کازرون