مطالب مرتبط:
99.5 درصد اراضی ملی استان اصفهان حدنگاری شد
توقف یک دهه ای اجرای پروژه های بهره وری انرژی/جلوگیری از هدر رفت به میزان پنج درصد، معادل ساخت سه نیروگاه هزار مگاواتی است
ایده ای جذاب: آموزش ساخت صندل دست ساز در خانه + ویدئو
انتخاب سازنده طرح گروه ساخت توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
رفع تداخل 2700 هکتار از اراضی ابرکوه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 11:052024-07-29اقتصادي

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان/ تثبیت اراضی غیر ملی در جم


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر برای یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دشتستان اخطاریه توقف عملیات صادر شد.

- بوشهر- مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر برای یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دشتستان اخطاریه توقف عملیات صادر شد.

احمد مشایخی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با شناسایی هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی که از مصادیق تغییر کاربری غیر مجاز محسوب می شود باید مطابق قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری برخورد کرد چرا که تخریب اراضی کشاورزی یکی از دلایل اصلی کاهش تولید و بهره وری اقتصادی است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: تغییر کاربری بدون دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری آغاز تفکیک، خرد شدن اراضی و کوچک شدن سطح زیر کشت و در نتیجه کاهش عملکرد محصولات است.

مشایخی ادامه داد: از وظایف مهم واحد گشت شهرستان ها رصد و پایش اراضی زراعی و باغی با برنامه ریزی اصولی جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی است و واحد گشت شهرستان با پایش اراضی یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و اخطاریه توقف عملیات صادر کرد.

تثبیت هفت هزار و 471 هکتار از اراضی غیر ملی شهرستان جم مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از تثبیت هفت هزار و 471 هکتار از اراضی غیر ملی شهرستان جم خبر


برچسب ها: جهاد کشاورزی استان - مدیر امور اراضی - اراضی - کشاورزی - تغییر کاربری - جهاد کشاورزی - ساخت و ساز غیر مجاز
آخرین اخبار سرویس:

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان/ تثبیت اراضی غیر ملی در جم

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان/ تثبیت اراضی غیر ملی در جم