مطالب مرتبط:
کشف 2 میلیارد تومانی تجهیزات تاتوی قاچاق در بازار تهران
در باربری 1 میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق کشف شد
کشف کالای قاچاق 40 میلیارد ریالی در زنجان
زوگیری در بازار تهران با دستگاه کارتخوان
زوگیری در بازار تهران با دستگاه کارتخوان!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-28حوادث

کشف 2 میلیارد تومانی تجهیزات تاتو قاچاق در بازار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اعلام خبر کشف محموله قاچاق تجهیزات تاتو اظهار داشت: - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار قلم انواع تجهیزات تاتو قاچاق خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اعلام خبر کشف محموله قاچاق تجهیزات تاتو اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو گردیده که توسط خودرو های شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل شده و توزیع می شود.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کرده که مشخص شد محل پارکینگ یک باب ساختمان بوده و کالا ها در سامانه انبار ها نیز ثبت نگردیده و مقادیر انبوهی کالا های خارجی از نوع انواع تجهیزات تتو در محل دپو شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالا ها شامل: تعداد 1174 قلم انواع تجهیزات تاتو محصول کشور چین و آمریکا بود که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی گردید.


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - امنیت اقتصادی - کشف محموله قاچاق - پلیس امنیت - تجهیزات
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 میلیارد تومانی تجهیزات تاتو قاچاق در بازار تهران

کشف 2 میلیارد تومانی تجهیزات تاتو قاچاق در بازار تهران