مطالب مرتبط:
کارشناسی داوری استقلال خوزستان آلومینیوم
رطوبت در 10 شهر خوزستان به بالای 80 درصد رسید
ویدیو: شاهکار ایران ساخت در فولاد خوزستان
نمایندگان خوزستان با رییس جمهور دیدار می کنند
نمایندگان خوزستان با رییس جمهور دیدار می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 07:502024-08-20ورزشي

دردل های پیشکسوت داوری خوزستان


ضعف هدایت تیم ها همیشه با حمله به داوران پوشیده و قربانی کردن مرد سیاه پوش میدان یعنی داور، بهترین روش توجیه باخت از سوی سرمربیان در اذهان عمومی است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت داوری گفت: ضعف هدایت تیم ها همیشه با حمله به داوران پوشیده و قربانی کردن مرد سیاه پوش میدان یعنی داور، بهترین روش توجیه باخت از سوی سرمربیان در اذهان عمومی است.

منوچهر بیات در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بعد از دو دهه از حرفه ای شدن فوتبال ایران هنوز مانده ایم که علت پرخاشگری ها در ورزشگاه ها چیست، اظهارکرد: متاسفانه هنوز در هفته اول لیگ برخی ها ناجوانمردانه به داوران حمله کردند تا عدم نتیجه گیری خود را به گردن این قشر بیندازند تا مشخص شود که دیواری کوتاه تری از داوران پیدا نشده و بالا رفتن از دیوار داوران از پروژه هایی است که خیلی از مربیان پس از ناکارآمدی خود به راحتی به آن متوسل می شوند.

او ادامه داد: ضعف هدایت تیم ها همیشه با حمله به داوران پوشیده و قربانی کردن مرد سیاه پوش میدان یعنی داور، بهترین روش توجیه باخت از سوی سرمربیان در اذهان عمومی است.

تیم های برزیلی همیشه این قاعده را مراعات کرده اند که هیچ گاه داور را به خاطر باخت خود مورد خطاب قرار ندهند و مربیان همیشه در رختکن به تیم های خود گفته اند که تیم حریف امروز 12 نفره است و داور نیز جزو ب


برچسب ها: داوران - پیشکسوت داوری - قربانی کردن - اذهان عمومی - بهترین روش - مربیان - سرمربیان
آخرین اخبار سرویس:

دردل های پیشکسوت داوری خوزستان

دردل های پیشکسوت داوری خوزستان