مطالب مرتبط:
معاون علمی دانشگاه آزاد آباده معرفی شد
دانشجوی دانشگاه آزاد اصفهان جوان برتر درحوزه دانش بنیان
نوروزی، حقوقدان رسانه: دولت پزشکیان، گردش آزاد اطلاعات و احیای رسانه های آزاد را سرلوحه کار خود قرار دهد/ تیم اطلاع رسانی دولت باید در سطوح بالا حرفه ای باشد
دانشگاه شیراز میزبان مسابقه ملی برنامه سازی دانشجویی
ارزیابی برنامه ملی سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 09:102024-07-31دانش

برنامه علمی مقابله با سیل در دستور کار دانشگاه آزاد لرستان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: برنامه علمی مقابله با سیل در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی در لرستان قرار گرفته است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: برنامه علمی مقابله با سیل در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی در لرستان قرار گرفته است.

جابر انصاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شهرستان بروجرد کلینیک بیماری های خاص با ظرفیت 10 تخت را داریم که بخش دیالیز را انجام می دهد.

وی ادامه داد: در این کلینیک خدمات با تعرفه دولتی انجام می شود که به شدت هزینه هایی را به دانشگاه تحمیل کرده است و براساس مسئولیت اجتماعی این کلینیک را سرپا نگه داشتیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در سیل پلدختر از تمام امکانات و ظرفیت های خود برای شهرستان ها و روستاهای سیل زده استفاده کرد.

انصاری بیان کرد: براین اساس برنامه علمی مقابله با سیل در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی لرستان قرار گرفت و این دانشگاه در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور این برنامه را اجرایی می کند.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای محرومیت زدایی کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم را جزو برنامه های دانشگاه آزاد لحاظ کردیم به گونه ای که در طول ترم 10 روز دانشجویان دندانپزشکی به همراه اساتید خود به من


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه - رییس دانشگاه آزاد - اسلامی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

برنامه علمی مقابله با سیل در دستور کار دانشگاه آزاد لرستان

برنامه علمی مقابله با سیل در دستور کار دانشگاه آزاد لرستان