مطالب مرتبط:
پیوستن ایران به جمع 5 کشور دارنده ربات های تجزیه گر
181 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب کرمانشاه اصلاح شد
نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر، مدیریت شهرداری تهران را به ماجرای «دعوای دو کچل» تشبیه کرد: مرد لجوج لج کند با هزار رسوایی، هر چه دارد ز مال و دارایی، همه را مصرف وکیل کند، صرف فریاد و قال و قیل کند/ تفسیر شعر را به جمع می سپارم/ویدئو
رسمی شد؛ جهانبخش از جمع فاینوردی ها جدا شد
آمار بالای حیوان گزیدگی در کشور/ لزوم جمع آوری سگ های ولگرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 08:352024-07-22پزشكي

22متکدی در شهرکرد جمع آوری شد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: تعداد 22 متکدی با همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی از سطح شهر شهرکرد جمع آوری و 2نفر آنها روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر ایازی شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این متکدیان با توجه به اینکه به صورت گروهی و تیمی اقدام به تکدی گری در سطح شهر شهرکرد می کردند شناسایی و پس از جمع آوری، دو سرتیم آنها با دستور معاون دادستان روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: تکدی گری جرم محسوب می شود و نهادهای مختلف از جمله دستگاه قضا و فراجا در ساماندهی و جمع آوری این افراد با صدور احکام و اجرای طرح مشارکت دارند.

ایازی عنوان کرد: پس از جمع آوری، متکدیان بر اساس نوع نیازشان به واحدهای مختلف ارجاع داده می شوند یعنی اگر مشکل اقتصادی و اشتغال داشته باشند به بهزیستی و کمیته امداد ارجاع داده می شوند و اگر دچار بیماری باشند به دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و اگر هم بی پناه باشند مرکز خدمات اجتماعی شهرداری شهرکرد تا ساماندهی نهایی و پیدا شدن سرپناه به آن ها کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد آلوده به مواد مخدر به کمپ های اجباری و مراکز ترک اعتیاد و برخی متکدیان متناسب با استعداد و نیازشان به اداره کار و آموزش فنی و حرفه ای ارجاع داده شده اند.


برچسب ها: شهرکرد - آوری - متکدی - شهر شهرکرد - دانشگاه علوم پزشکی - دستگاه های اجرایی - تکدی گری
آخرین اخبار سرویس:

22متکدی در شهرکرد جمع آوری شد

22متکدی در شهرکرد جمع آوری شد