مطالب مرتبط:
قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد
قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد
دستگیری قاتل فراری پیش از سفر به ترکیه
قاتل زنجیره ای 42 زن در کنیا فرار کرد
قاتل زنجیره ای 42 زن در کنیا از دست ماموران پلیس فرار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-21حوادث

قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شرور سابقه داری که مردی را با ضربات چاقو در کافه باغچه در محله کن به قتل رسانده بود، گفت: این متهم هنگامی که قصد داشت به ترکیه فرار کند، - دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بامداد روز شنبه 16 تیرماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در یک کافه باغچه در محله کن تهران از سوی مردم به مرکز فوریت های پلیسی 110، گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر 2 ضربه چاقو به قتل رسیده بود، بررسی های اولیه هم نشان می داد مقتول که از اراذل و اوباش غرب تهران بوده در جریان یک نزاع با مرد سابقه داری قربانی جنایت شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: گزارش ها حاکی از آن بود درگیری بین مقتول و قاتل، که هر دو از مشتریان کافه بودند، به خاطر چشم تو چشم شدن و فحاشی آغاز شده است و قاتل که گفته می شود دارای سابقه کیفری بوده و از پابند الکترونیکی نیز استفاده می کرده، با چاقو به جان مقتول افتاده و پس از 2 ضربه مهلک به گردن وی، از صحنه جنایت متواری شده است.


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی پایتخت - پلیس آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - رییس پلیس - پلیس
آخرین اخبار سرویس:

قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد

قاتل شرور قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد