مطالب مرتبط:
اعدام قاتل سریالی 10 نفر در رفسنجان
قاتل سریال رفسنجان اعدام شد +جزییات کامل
قاتل 10 نفر در رفسنجان قصاص شد + جزییات جنایت
عامل قتل 10 نفر در رفسنجان اعدام شد
حکم اعدام قاتل 10 نفر در کرمان اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-13سياسي

قاتل 10 نفر در رفسنجان اعدام شد


رییس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل 10 نفر در منطقه نوق رفسنجان خبر داد و گفت: این قاتل صبح امروز در محل زندان رفسنجان به دار مجازات آویخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح سه شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: عامل این جنایت در 16 مردادماه سال 1401 همزمان با تاسوعای حسینی، در منطقه نوق رفسنجان مرتکب جرم شده بود.

وی ادامه داد: در این پرونده اتفاق بسیار بدی رخ داد که قلوب همگان جریحه دار شد به طوری که یک فرد، 6 تبعه افغانستانی و چهار نفر از مردم رفسنجان را مظلومانه به قتل رساند.

حمیدی با اشاره به اینکه در مرحله اول تلاش بر این بود که این فرد دستگیر شود، تاکید کرد: متهم این پرونده در حین فرار در روستای اسد آباد از توابع انار اقدام به خودزنی کرده بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع نیروهای پلیس و اورژانس، این قاتل دستگیر و جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان، درباره ارتکاب 10 فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شد.


برچسب ها: رفسنجان - دادگستری کل استان کرمان - استان کرمان - رییس کل دادگستری استان - حجت الاسلام والمسلمین - دادگستری استان کرمان - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

قاتل 10 نفر در رفسنجان اعدام شد

قاتل 10 نفر در رفسنجان اعدام شد