تبیین نقش صنایع فرهنگی درکتاب «بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق»مساله نقش صنایع فرهنگی به عنوان پیشران توسعه اقتصادی در کتاب «بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق» نوشته مشترک محمدمهدی ایزدخواه، محمد اسدی و سجاد خانی تبیین شده است. - تبیین نقش صنایع فرهنگی درکتاب بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق مساله نقش صنایع فرهنگی به عنوان پیشران توسعه اقتصادی در کتاب بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق نوشته مشترک محمدمهدی ایزدخواه، محمد اسدی و سجاد خانی تبیین شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق نوشته مشترک محمدمهدی ایزدخواه، محمد اسدی و سجاد خانی اردیبهشت امسال در روزهای پایانی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد. نقش صنایع فرهنگی به عنوان پیشران توسعە اقتصادی و اشتغال در بسیاری از کشورهای جهان هر روز پررنگ تر می شود و بر اساس برآوردهای یونسکو، صنایع فرهنگی جزء بخش هایی از اقتصاد هستند که بیشترین رشد را در سال های گذشته تجربه و نقش ویژه ای در تولید درآمد، ایجاد اشتغال و عواید صادراتی در سال های آتی ایفا خواهد کرد. نویسندگان و دست اندرکاران چاپ این کتاب درباره اثر و محور موضوعی اصلی کتاب نظراتی دارند که در ادامه مرورشان می کنیم؛ امتداد اقتصاد در موضوعات فرهنگی کمیل قیدرلو مدیر اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه دانشگاه امام صادق (ع) می گوید: ی برچسب ها: صنایع فرهنگی - فرهنگی - صنایع - بازاریابی - محمد اسدی - توسعه اقتصادی - محمد |
آخرین اخبار سرویس: |