مطالب مرتبط:
سارقان احشام و مزارع در تیران و کرون دستگیر شدند
فعالیت 50 گروه جهادی در هشترود
لزوم ایجاد ساختاری منسجم برای هنر تعزیه در خوزستان
نگاهی به فعالیت های جهاددانشگاهی البرز
اردبیل، مهد تعزیه از عهد صفویه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-01فرهنگي

25 گروه تعزیه در تیران و کرون پروانه فعالیت گرفتند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: 25 گروه تعزیه در این شهرستان پروانه فعالیت گرفتند و بیش از یکصد مجوز اجرا برای آنان صادر شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: 25 گروه تعزیه در این شهرستان پروانه فعالیت گرفتند و بیش از یکصد مجوز اجرا برای آنان صادر شد.

علی معینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساماندهی گروه های تعزیه از سال ها پیش شروع شده و اجازه فعالیت به گروه های بدون پروانه داده نمی شود.

وی افزود: 25 گروه در حال حاضر پروانه فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده اند و بدون این مجوز امکان فعالیت نخواهند داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه این گروه ها باید برای هر اجرا مجوز جداگانه نیز بگیرند، تصریح کرد: مجوز اجرا در تعامل با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی صادر می شود.

معینی ادامه داد: بر فعالیت های این گروه ها نظارت شده و در صورت مشاهده تخلف، مجوز آنان تحت تأثیر قرار گرفته و تکرار آن، باعث ابطال مجوز خواهد شد.

به گفته وی، غنای محتوایی گروه های تعزیه مهم بوده و نباید دچار انحراف شود به همین دلیل نظارت بر محتوا و همچنین اجرای آن ها مهم است که پیش بینی دوره های آموزشی و تخصصی حائز اهمیت است.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فعالیت - پروانه - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

25 گروه تعزیه در تیران و کرون پروانه فعالیت گرفتند

25 گروه تعزیه در تیران و کرون پروانه فعالیت گرفتند