مطالب مرتبط:
استقرار هوای گرم تا پایان هفته در چهارمحال و بختیاری
ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته در لرستان
خبر بد درباره هوای گرم کشور +ویدئو
وزیر «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» باید جوان، دغدغه مند و دارای روحیه جهادی باشد
الهیات دغدغه علمی حوزه های ما نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 08:252024-07-29اقتصادي

هوای گرم و دغدغه های این روز ها


هوای گرم این روز ها موضوعاتی مانند صرفه جویی در مصرف برق، قطعی ساعتی برق صنایع و ضرورت توسعه صفحات خورشیدی برای تولید برق پاک را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ هوای این روز ها دغدغه هایی را برای مردم و مسئولین ایجاد کرده است؛ از بیرون نیامدن بسیاری از مردم از خانه تا صرفه جویی در مصرف برق، قطعی ساعتی برق صنایع تا لزوم توسعه صفحات خورشیدی برای تولید برق پاک.

به گفته معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی، مطابق بررسی ها تداوم استقرار یک الگوی تابستانه بر روی کشور موجب تداوم گرمای هوا در استان تا صبح دوشنبه خواهد شد.

مرادی افزود: گرچه با تضعیف این الگو دمای هوا طی روز های دوشنبه و سه شنبه بطور نسبتا محسوسی در استان کاهش خواهد یافت /، اما به گفته مسئولین مرتبط با انرژی برق همچنان سطح صرفه جویی باید حفظ و تقویت شود.

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت هم درپی افزایش کم سابقه دمای هوا و تداوم گرمای شدید و به منظور حفظ سلامتی هموطنان، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک ها به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی را کاهش داد.

محمودی مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی از مردم مصرف برق را مدیریت کرده و از همکاری صنایع و کشاورزان و اصناف در ساعات قطعی برق تشکر کرد و گفت اگر ادارات و صنایع و حتی اصناف بتوانند با سرما


برچسب ها: صرفه جویی - صفحات خورشیدی - شورای اطلاع رسانی دولت - برق صنایع - تولید برق - اداره کل هواشناسی - شورای اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

هوای گرم و دغدغه های این روز ها

هوای گرم و دغدغه های این روز ها