مطالب مرتبط:
نظارت تعزیرات همدان از رستوران های بین راهی تشدید شد
مبلغان اصفهانی راهی سفر اربعین شدند + فیلم
ژائو فلیکس به جای سامو اومورودیون راهی چلسی می شود؟
کاروان رهسپاران عصر ظهور مشهد مقدس راهی کربلا شد
فلیکس راهی چلسی می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-12اجتماعي

کشف گوشت غیربهداشتی از رستوران های بین راهی همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رستوران های بین راهی در مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بازدید کرد و گفت: در این بازدیدها مقادیری گوشت غیربهداشتی و ناسالم کشف و معدوم شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رستوران های بین راهی در مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بازدید کرد و گفت: در این بازدیدها مقادیری گوشت غیربهداشتی و ناسالم کشف و معدوم شد.

مرضیه یونسی در این بازدید، گفت: در راستای سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و دستورات ویژه ریاست سازمان مبنی بر تشدید نظارت ها در ایام اربعین و پایان ماه صفر و نظارت بر بازار و حقوق مصرف کنندگان، با برگزاری گشت مشترک به همراه بازرسان ادارات بهداشت، دامپزشکی و صمت از رستوران های بین راهی بازدید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهارکرد: در این بازدید، موارد مختلفی از جمله بهداشت فردی و محیط کار، کیفیت و قیمت غذا مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری گوشت غیربهداشتی و ناسالم کشف و معدوم شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، یونسی خاطرنشان کرد: استان همدان مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بوده و هر ساله میلیون ها زائر از این مسیر در تردد می کنند.


برچسب ها: مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی همدان - تعزیرات حکومتی - بازدید - مدیرکل تعزیرات - غیربهداشتی - بین راهی
آخرین اخبار سرویس:

کشف گوشت غیربهداشتی از رستوران های بین راهی همدان

کشف گوشت غیربهداشتی از رستوران های بین راهی همدان