مطالب مرتبط:
رییس سازمان بهزیستی: طرح ظرفیت سازی اجتماعی در 100 نقطه کشور اجرا شد
ظرفیت سازی حلقه های مردمی شروع فرآیند توسعه اجتماعی است
اجرای قانون همسان سازی در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد (21 مرداد 1403)
جزییات جلسه روز گذشته مجلس با رییس سازمان تأمین اجتماعی/ فرایند متناسب سازی آغاز شده/ تشکیل کمیته پیگیری روند اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان
جزییات جلسه روز گذشته مجلس با رییس سازمان تأمین اجتماعی/ فرآیند متناسب سازی آغاز شده/ تشکیل کمیته پیگیری روند اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 12:302024-08-12سياسي

اجرای طرح ملی ظرفیت سازی اجتماعی در استان سمنان


طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار کشور در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی با شعار برای مردم برای به زیستن در روستاهای کرند و فرور گرمسار آغار شد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ،️  در این طرح که در سراسر کشور با محوریت استان سمنان برگزار شد ، رییس سازمان بهزیستی کشور و معاونان وی به صورت حضوری و مجازی  مشکلات مددجویان بهزیستی را در بیش از 20 نقطه استان  سمنان بررسی کردند.

علی محمد قادری؛ رییس سازمان بهزیستی کشور گفت:ظرفیت سازی اجتماعی  طرحی است که در قالب فعالیت های اجتماعی، خدمات توان بخشی و پیشگیری  از آسیب ها از بدو تولد تا سالمندی به شهروندان ارائه شود.

قادری  با بیان اینکه این طرح پارسال در قالب برگزاری میز خدمت در  100 نقطه  کشور و بررسی مشکلات  14 هزار نفر  از ساکنان نقاط محروم و کم برخوردار اجرا شد گفت : تا به امروز 43 هزار و 900 نفر  در قالب طرح ظرفیت سازی اجتماعی مشکلات خود را مطرح و ظرف 72 ساعت نیز پاسخ دریافت کرده اند.

رییس سازمان بهزیستی کشور  همچنین با اشاره به اجرای قانون بکارگیری معلولان در دستگاه های اجرایی گفت : امسال آزمون اختصاصی استخدام افراد دارای معلولیت انجام شد که درصد قبولی ان 3 به یک بود و در قالب آن 4 هزار و  300 معلول در 46 دستگاه اجرایی کشور استخدام خواهند شد قادری خاطرنشان کرد :


برچسب ها: رییس سازمان بهزیستی کشور - رییس سازمان بهزیستی - سازمان بهزیستی کشور - اجتماعی - سازمان بهزیستی - کم برخوردار - استان سمنان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی ظرفیت سازی اجتماعی در استان سمنان

اجرای طرح ملی ظرفیت سازی اجتماعی در استان سمنان