مطالب مرتبط:
اسبقیان: حضور دنیامالی در دفتر وزیر ورزش غیرطبیعی نیست
اعزام روسای فدراسیون ها به پاریس بنا بر ضرورت فنی است
اعزام روسای فدراسیون ها به پاریس بنا بر ضرورت فنی است
اعزام روسای فدراسیون ها به پاریس بنا بر ضرورت فنی است آفتاب نو | اخبار ورزشی
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ تا زمان حضور رونالدو ورزشگاه آزادی آماده می شود/ گاریدو به هموطن خودش رکب زد!/ کلهر: این پسر می تواند مهدی ترابی جدید باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 18:052024-08-19ورزشي

گلایه های مهدی اولاد قبل از اعزام به پاریس در حضور وزیر ورزش


دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک گلایه های خود را نسبت به وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس، - دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک گلایه های خود را نسبت به وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس، مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اولاد در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک پارایس که با حضور وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوانیم ورزشکاران توان یاب را وارد جامعه کنیم و از گوشه گیر بودن آنها جلوگیری کنیم.

خوشبختانه این مساله به خوبی طی چند سال گذشته توسط سازمان بهزیستی و کمیته ملی پارالمپیک دنبال شده است و نتیجه آن کاروان فرزندان ایران زمین در پارالمپیک 2024 است.

وی ادامه داد: همواره گلایه هایی نسبت به وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی وجود داشته و به عنوان نماینده جامعه نابینایان مسائلی را مطرح می کنم.

اشتغال، مسکن و بیمه ورزشکاران همچنان با چالش مواجه است و گویا قرار است تصمیماتی در مجلس اتخاذ شود و امیدواریم اتفاق خوبی رخ دهد.

دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک با اشاره به اینکه بحث حقوق ورزشکاران از صندوق حمایت از قهرما


برچسب ها: پارالمپیک - ورزشکاران - کمیته ملی پارالمپیک - پارالمپیک توکیو - مدال طلا و نقره - ورزش - پرتاب
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های مهدی اولاد قبل از اعزام به پاریس در حضور وزیر ورزش

گلایه های مهدی اولاد قبل از اعزام به پاریس در حضور وزیر ورزش